Ana-Maria Ciurpan și Antoniu Motogna Mihacea, de la Liceul Sportiv, au câștigat titlurile de Miss și Mister YouthBank 2013 la cea de-a doua ediție a Balului YouthBank Alba

23 februarie 2013 18:162 comments

bal1
Fundaţia Comunitară Alba a organizat vineri, 22 februarie, în Club Stage, a doua ediție a Balului YouthBank, ediție la care au participat perechi de boboci din 6 licee albaiuliene, în marea lor majoritate câștigători ai titlurilor de miss și mister în liceele lor. Într-o atmosferă încinsă de cei peste 400 de participanți din public, dar și de prestațiile la înălțime ale lui MC Baloo, DJ Mortpheus și DJ Green Grass, cele șase perechi au concurat pentru titlurile de Miss și Mister YouthBank 2013, pentru titlurile de Miss și Mister Popularitate, pentru aplauzele publicului, dar și pentru tentantele premii puse în joc. Balul a facut parte din campania de strângere de fonduri pentru susținerea Programului YouthBank și a inițiativelor în comunitate ale liceenilor din Alba Iulia.
Pentru că s-a desfășurat în preajma Dragobetelui, sărbătoarea românească a iubirii, tema principală a Balului YouthBank din acest an a fost “Iubirea ca-n basme”, perechile prezentând în fața publicului și juriului versiuni proprii ale unor cupluri celebre din lumea fermecătoare a poveștilor. Bineînțeles că seara nu putea începe altfel decât prin prezentarea echipei YouthBank Alba Iulia. MC Baloo i-a invitat pe scenă, în aplauzele publicului, pe Vasile Bulgaru, Denisa Costan, Diana Cucea, Cristian Fleșeru, Cosmin Hărăstășan, Andreea Idita-Șeican, Carmina Jibetean, Raluca Macavei, Gabriel Patachi, Amalia Stoia, Daniela Toma și coordonatorul Sebastian Băeșan, liceenii din YB fiind cei care, prin voluntariat și implicare strâng, de 4 ani de zile, fonduri pentru colegii lor de generație și pentru încurajarea implicării acestora în comunitate
La capătul a patru probe foarte disputate – prezentare, dans, cultură generală și talent, pigmentate cu momente de amuzament, dar și cu muzică de cea mai bună calitate, interpretată de talentații Antinia, Miruna și Paul Tomuș, juriul, alcătuit din Alina Dobra (Centrul de Tineret Euro<26 din Primăria Alba Iulia), artistul plastic Cosmin Mureşan și jurnaliștii Alexandra Mateş (Unirea) și Cătălin Crăciun (Alba24.ro) a desemnat câștigătorii, spre deosebire de alte baluri, la Balul YouthBank jurizarea făcându-se pe perechi și nu individual:
Miss și Mister YouthBank 2013: Ana-Maria Ciurpan și Antoniu Motogna Mihacea (Liceul Sportiv), perechea primind din partea Fundației Comunitare Alba coroanele de Miss și Mister și un premiu de 500 lei, iar din partea firmei Avon produse cosmetice de ținută.
Locul 2: Denisa Petropulos și Fiorindo Beghi (Colegiul Tehnic “Apulum”), perechea primind din partea Fundației Comunitare Alba un premiu de 300 lei, iar din partea firmei Avon produse cosmetice de ținută.
Locul 3: Denisa Scînteie și Gabriel Țara (Colegiul Militar Liceal „Mihai Viteazul”), perechea primind din partea Fundației Comunitare Alba un premiu de 200 lei, iar din partea firmei Avon produse cosmetice de ținută.
Mențiuni: Denisa Barbu și Paul Iancu (Colegiul Național “Horea, Cloșca și Crișan”), Mădălina Mara și Marius Vîjdea (Colegiul Economic “Dionisie Pop Marțian”), Mădălina Socaciu și Daniel Mara (Liceul de Muzică și Arte Plastice), fiecare dintre perechi primind din partea Fundației Comunitare Alba un premiu de 100 lei.
Juriul i-a desemnat, în unanimitate, ca și câștigători ai titlurilor de Miss și Mister Popularitate pe Denisa Scînteie și Gabriel Țara (Colegiul Militar Liceal „Mihai Viteazul”), perechea primind din partea Fundației Comunitare Alba un premiu suplimentar de 100 lei.
Toți concurenții au primit diplome, domnișoarele au primit frumoase buchete de flori, iar în plus, toate cele 6 perechi participante vor beneficia în perioada următoare de ședințe foto profesioniste oferite de partenerii fundației. Și publicul prezent în Stage a avut partea lui de surprize, organizatorii acordând, prin tragerea la sorți a unor taloane completate la cumpărarea biletului, 11 premii, constând în căști audio, stick-uri de memorie de 4 și 8 GB și un ceas de mână sport. Și pentru că evenimentul a fost unul de strângere de fonduri, liceenii din YouthBank au oferit în club spre vânzare calendare de buzunar personalizate bineînțeles cu marca YB.

Tags:

2 Comments

Leave a Reply


WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com