258 de reclamaţii înregistrate în primele şase luni la CJPC Alba

13 august 2012 14:210 comments

În perioada 1 ianuarie – 30 iunie, consumatorii au reclamat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Alba nemulţumirea lor cu privire la calitatea produselor şi serviciilor în 258 reclamaţii înregistrate. În perioada de referinţă, au fost cercetate 235 reclamaţii, din care: 48 închise cu soluţionare pozitivă; 54 închise cu rezolvare amiabilă; 79 concluzionate ca fiind neîntemeiate; 26 redirecţionate; 13 retrase şi 23 nesoluţionabile.
Conform comunicatului de la CJPC Alba: „este foarte important de reţinut că valoarea produselor înlocuite, contravaloarea achitată sau valoarea reparaţiilor de care au beneficiat consumatorii care au reclamat calitatea produselor sau serviciilor este de 11.141 lei.
Unul din obiectivele Strategiei Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor reprezintă întărirea activităţilor de informare şi educare a consumatorilor”. (C.T.)

Leave a Reply


WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com