Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba fata in fata cu contribuabilii
informează contribuabilii că organizează joi, 12 ianuarie 2017, ora 12, la sediul său din Alba Iulia, str. Primăverii, nr.10, în sala de şedinţe, la et.I, o întâlnire de lucru la care sunt invitaţi să participe contribuabilii persoane fizice care obţin venituri dinactivităţi independente.
Tema dezbătută va fi: STABILIREA, PLATA ŞI DECLARAREA C.A.S.-ULUI /2017 PENTRU VENITURILE DIN ACTIVITĂŢI INDEPENDENTE REALIZATE DE PERSOANE FIZICE.
SERVICII OFERITE DE A.N.A.F.
Informaţii pe acest subiect se pot obţine de la Biroul “Asistenţă contribuabili” al AJFP Alba, tel: 0258 819 825.
Serviciu acordat gratuit persoanelor fizice de către ANAF prin internet:
„Spaţiu Privat Virtual”
În vederea evitării deplasării contribuabililor la ghişeele ANAF şi a risipei de timp, reamintim că persoanele fizice pot solicita şi primi, prin serviciul „Spaţiu Privat Vrtual”, informaţii cum sunt: obligaţiile fiscale pe care le au de plată, contribuţiile sociale obligatorii declarate de angajator, înştiinţări despre plăţile efectuate pe CNP în contul impozitului pe venit şi a contribuţiilor sociale administrate de ANAF, ş.a. Acest serviciu este la dispoziţia persoanelor fizice în mod gratuit, prin internet, 24 de ore din 24. Pentru a beneficia de acest serviciu, trebuie să vă înregistraţi ca utilizatori pe site-ul www.anaf.ro, secţiunea Spaţiul Privat Virtual, rubrica „ Înregistrare utilizatori”.
Prin acest serviciu persoanele fizice pot depune declaraţii fiscale cum sunt: declaraţia anuală de venit ( Declaraţia 200) declaraţia privind venitul estimat/norma de venit ( Declaraţia 220 ), declaraţia 230 – privind destinaţia sumei reprezentănd până la 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii şi asimilate salariilor .