Ciserom Sebeş a încheiat procesul de rebranding
La marcarea celor 85 de ani de experienţă în piaţă, Ciserom îmbracă o identitate vizuală nouă dezvoltată împreună cu agenţia de branding şi design Seed Consultants. Noul brand Ciserom, a fost prezentat în premieră în cadrul evenimentului de lansare care a avut loc recent la Sebeş.
Nucleul noii identităţi vizuale îl reprezintă ghemul de fire colorate, într-o linie grafică stilizată, cu o cromatică vivace şi apetisantă. Acesta reprezintă sursa principală pentru o zi veselă, care porneşte de dimineaţă într-un ritm bun, din momentul încălţării şosetelor Ciserom. Pilonii brandului sunt valori precum tradiţie şi îndemânare ca expresie a experienţei acumulate în 85 de ani de existenţă, competitivitate şi culoare, reprezentând evoluţia şi energia brandului. Prospeţimea noii imagini a companiei din Sebeş poate fi sintetizată în sloganul “Poftă bună la o zi colorată!”.
Evenimentul de lansare a prezentat partenerilor de afaceri viziunea Ciserom şi intenţiile viitoare în ceea ce priveşte strategia de vânzări. Manifestarea a fost construită în jurul poziţionării brandului “Şosetele care îţi colorează ziua” oferind participanţilor ocazia să admire două simulări creative ale simbolului Ciserom: ghemul imens din fire colorate şi varianta acestuia construită din şosete.
Ciserom începe noul sezon în forţă, urmând să lanseze o campanie de comunicare în magazine şi în mediul online. Fanii Ciserom se vor putea bucura de noua etichetă, cu reţete speciale pentru zile colorate. De asemenea, Ciserom şi-a pus la punct noul website (www.ciserom.ro) şi va lansa în zilele următoare şi opţiunea de cumpărături online.
Ciserom a beneficiat de un program de branding din partea Seed Consultants, ca premiu pentru câştigarea programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc.