Idei de integrat în strategia de promovare a business-ului tău

17 noiembrie 2020 21:140 comments

In mediul virtual, la fel ca în viața reală, cea mai bună modalitate de testare a unei strategii se bazează pe încercare și eroare. Aceeași formulă se aplică și în cazul promovării, care poate avea rezultate diferite în funcție de tehnicile utilizate. După cum bine știm, experiența din spatele unei agenții de online marketing este cea care poate face ca și produsul, serviciul sau brandul promovat să ajungă chiar la publicul țintă. Cu cât specialiștii cunosc mai multe tactici și urmează mai multe idei, cu atât rezultatul va fi unul demn de apreciat. Însă, este bine de știut că ceea ce funcționează pentru un business, nu este obligatoriu să aibă același rezultat pentru un altul. În cazul în care ești în căutarea unor idei pe care să le integrezi în strategia ta de promovare, asigură-te că iei în calcul următoarele:

  1. Crearea de conținut adaptat business-ului tău pe site-uri și bloguri

Nu mai este un secret faptul că cea mai eficientă strategie de promovare a unui business are loc online. Cu cât prezența virtuală e mai vizibilă, cu atât accesibilitatea produselor și a servicilor este mai mare. Pentru acest lucru, ai nevoie înainte de toate de un site web oficial, unde să se regăsească informațiile despre business-ul tău pe care fiecare client ar trebui să le cunoască. Atunci când un utilizator aude de un produs sau de un brand nou și vrea să caute mai multe despre el, apelează la diverse motoare de căutare care îi vor afișa diferite site-uri. În online marketing, acestea sunt folosite pentru promovare, nu înainte ca business-ul vizat să aibă și el, la rândul lui, site-ul său oficial.

Una dintre cele mai eficiente idei de integrat în strategia de promovare se referă la advertoriale. Agențiile de online marketing redactează conținut de calitate sub forma unor articole SEO pe care le publică pe diferite site-uri accesate zilnic de mii de oameni, precum sunt cele ce prezintă ultimele știri online.

  1. Crearea de conturi oficiale aferente business-ului tău pe platforme de social media

Platformele de social media sunt din ce în ce mai des asaltate de branduri care și-au dat seama de impactul pe care îl pot aduce asupra vânzărilor. Întrucât internetul este astăzi disponibil unui procent ridicat al populației, nu e de mirare că promovarea care se făcea anterior la TV, radio sau în ziar a migrat spre online – este mult mai rapidă, mai puțin costisitoare și rezultatele sunt vizibile de la o zi la alta. Folosind social media, potențialii clienți pot crea o legătură cu brandul și, implicit, cu produsele și serviciile pe care le oferă. Acesta este principalul scop al promovării online, întrucât se dorește ca fiecare client să dezvolte o relație de lungă durată cu brandul și, la rândul lor, să contribuie prin recenzii și feedback-uri la dezvoltarea business-ului.

  1. Crearea de conținut video

Nu doar conținutul scris, ci și cel video are un impact foarte mare asupra utilizatorilor. De altfel, cel puțin în ultimul an, mult mai multe branduri au migrat spre platformele cu suport video pentru a-și promova produsele și serviciile și, astfel, să ajungă la publicul țintă mult mai ușor. Avantajul la a folosi acest tip de promovare este că fiecare video poate conține modalități de folosire și utilizare a produsului sau a serviciului, fiind un ghid potrivit de vizualizat chiar înainte de a primi coletul acasă.

O strategie de promovare de succes îmbină cel puțin trei modalități care, folosite în același timp, vor putea genera vânzări mai mari pentru business-ul tău.

Tags:

Leave a Reply


WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com