Ion Dumitrel, drumurile din Apuseni și minciuna prin omisiune

8 octombrie 2019 17:030 comments

Ion Dumitrel, drumurile din Apuseni și minciuna prin omisiune

 

PreședinteleConsiliuluiJudețean Alba, Ion Dumitrel, se fotografiază cu asfaltul proaspăt așternut în comuna Poșaga, din Munții Apuseni, și anunță că au începutl ucrările de asfaltare, însă omite în mod deliberat să spună că finanțarea lucrărilor s-a făcut prin Programul Național de Dezvoltare Locală, iar internauții, induși fiind îneroare, îl felicităpentru ”realizare”.

Reprezentanții PNL impresionează prinputerea lor de adaptabilitate și demonstrează că pot să-și schimbe purtarea și convingerile înfuncție de împrejurări, pe de o parte criticând PNDL și pe de altă parte asumându-și rezultatele acestui program. Practic, Ion Dumitrel a postat fotografii pe rețeaua de socializare Facebook, a scris că au început lucrările la drumul care leagă satele Poșaga de Jos și Poșaga de Sus, respective că de-a lungul acestui traseu ne putem bucura de peisaje unice, dar a omis să spună care este sursa de finanțare a lucrărilor, ceea ce poate fi catalogată o minciună prin omisiune în condițiile în care oamenii au înțeles de aici că la această investiție contribuie ConsiliulJudețean Alba.

Astfel, ne vedem nevoiți să facem următoarele clarificări. GuvernulRomâniei a alocat, prin PNDL 1, pentru modernizarea drumurilor vicinale din comuna Poșaga 2.550.304 de lei, iar prin PNDL 2, pentru modernizarea drumurilor interioare din Lunca Arieșului suma de 4.634.337 de lei. În cadrul unui alt proiect de investiții, pentru modernizarea infrastructurii rutiere, a fost alocată suma de 5.484.080 de lei. De altfel – dacă tot suntem la capitolul infrastructură – precizăm că în urma investițiilor guvernamentale, la finalul acestui an vom avea covor asfaltic nou pe circa 100 de kilometri din DN 74 și DN 75, mai mult decât am prevăzut la începutul lui.

Nu am fi remis acest comunicat de presă dacă liderii PNL Alba ar fi fost la prima ”abatere” de acest gen. Spre exemplu, înainte de alegerile europarlamentare, primarul din Blaj, Gheorghe Valentin Rotar, anunța că Primăria Blaj și Spitalul Municipal Blaj ”vor achiziționa, împreună, un aparat angiograf de ultimă generație” când, de fapt, această investiție a fost suportată înproporție de 85% de către Guvernu României și doar 15% de către administrația locală. Valoarea investiției se ridică la peste 2,3 milioane de lei.

De asemenea, și pe pagina de Facebook ”PNL Alba” se remit informații false, ”întâmplător”, tot în preajma alegerilor. Spre exemplu, fondurile prin PNDL, cu care s-a construit o grădiniță din ValeaLungă au fost ”încurcate” cu fondurile europene. ”VasilePusca: Am reușit să mai încheiem încă un proiect derulat prin fondurie uropene. De astăzi I încomuna Valea Lungă a fost dată în folosință grădinița cu program normal ce va deserve toți preșcolarii din comună”. De fapt, pentru construirea respective unități de învățământ au fost alocați, de la Guvern, peste 2,2 milioane de lei.

Înțelegem publicitatea electorală – însă nu tolerăm minciuna – șirecomandăm onestitate și fidelitate în redactarea acesto rmateriale pentru ca oamenii să fie correct informați, nu dezinformați.

 

 

Cu stimă,

Consilieriijudețeni ai Partidului Social Democrat Alba

 

Leave a Reply


WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com