PENTRU UN LOC DE PARCARE!
ANUNȚ privind modificarea și completarea Anexei la Hotărârea nr. 235/2019 a Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice cu plată din Municipiul Alba Iulia.
Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat din cadrul Serviciului Administrarea Patrimoniului Local din subordinea Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia, în conformitate cu prevederile art.7 alin (2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, informează publicul interesat cu privire la modificarea și completarea Anexei la Hotărârea nr.235/2019 a consiliului Local al Municipiului Alba Iulia privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice cu plată din Municipiul Alba Iulia.
Etapa de consultare a populației se desfășoară în perioada 29.01.2021 – 11.03.2021.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare cu privire la acest proiect de hotărâre, se pot depune în scris specificându-se articolul sau articolele din proiect sau regulament la care se referă, menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, de pe str: calea Moților, nr. 5 A, camera 8 – Registratură sau în format electronic pe adresa de e-mail: office@apulum.ro în termen de 30 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 28.02.2021, ora.16.00. Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia sau pe site-ul instituției www.apulum.ro, la secțiunea Informații Publice/Consultare Publică.