Promovare Facebook Ads – 3 metode pentru creșterea numărului de clienți
Multe companii difuzează reclame pe Facebook, primesc click-uri și sunt suficient de fericite să obțină doar o rată de conversie de o singură cifră.
Nu toți cei care fac clic pe anunțul tău care promovează o anumită ofertă sau curs pe e-mail se vor înscrie. Și uneori costul de achiziție al acestor potențiali clienți, poate fi destul de mare. Există însă câteva metode aplicate și de aproape orice agenție promovare online, care te ajută să obții mai mulți clienți potențiali și eficientizează efectul Facebook Ads.
Metoda nr. 1: Postează reclame destinate persoanelor care nu au comandat sau cumpărat încă!
Aceasta este o idee excelentă. pot cheltui o sumă modică pe zi pentru o campanie care vizează persoanele care au accesat pagina ta de destinație, dar nu s-au înscris.
Un astfel de procedeu dovedește a fi mai ieftin pe clic, deoarece aceste anunțuri au rate de clic semnificativ mai mari, iar ratele de anunțuri Facebook sunt mai mici pentru traficul redirecționat.
Iată cum ar arăta direcționarea pentru acest anunț: se aleg segmente de public personalizate în funcție de statut. Să zicem că vizezi persoane care au vizitat deja landing page dar nu au vizualizat pagina de confirmare și nici nu au cumpărat un produs.
Când difuzezi un anunț selectezi persoanele pe care le vizezi a fi interesate de produse sau servicii și încă nu au fost convinse să facă achiziția sau să comande. în acest fel acțiunea ta de promovare are mai multe șanse de succes. Agențiile care oferă servicii de marketing online cunosc deja și aplică această metodă
Metoda nr. 2: Difuzează anunțuri fără un îndemn explicit la acțiune:
În general, multe postări sunt construite în ideea unui îndemn explicit
S-ar putea să fii surprins să știi că multe campanii Facebook ads nu au ca scop atragerea clienților pe o pagină de destinație ci ce firmele plătesc doar pentru ca publicul să citească postarea de pe blog.
De ce au succes aceste campanii de promovare Facebook Ads?
Postările de blog sunt partajate pe toate rețelele sociale. Numeroase companii au feed-ul plin de articole preluate din propriile website-uri cu conținut valoros.
Distribuind un articol, poți oferi valoare fără să ceri nimic în schimb. „Iată ceva ce cred că îți va plăcea, bucură-te.”
Aceste reclame tind să primească o mulțime de distribuiri, comentarii și aprecieri. De fapt, când difuzezi reclame care promovează conținutul blogului, le optimizezi pentru implicare în loc de clicuri. Mai devreme sau mai târziu, viitorii tăi clienți vor vedea un anunț referitor la produsele sau serviciile tale . în acest moment probabil că deja au remarcat că firma ta este capabilă să ofere valoare iar acești clienți potențiali vor fi mult mai simplu de convins pentru achiziție.
Metoda nr. 3: Folosește reclame pentru a crește calitatea clienților potențiali existenți.
Ultima tactică pe care o poți folosi este ceva adesea trecută cu vederea.
Majoritatea companiilor, odată ce au obținut ceea ce caută, cum ar fi o adresă de e-mail, nu mai difuzează anunțuri. La urma urmei, acum îi puteți contacta gratuit, așa că de ce ați plăti pentru anunțuri?
Dar ar trebui să te gândești să continui să difuzezi reclame pentru clienții care ajung pe canalul tău de vânzări, mai ales dacă le poți oferi conținut de calitate cu articole unice și originale sau orice altceva care poate dezvolta calitatea potențialilor tăi clienți.
Dacă apelezi la Agenția re7consulting.ro din București pentru ați construit strategiile de promovare Facebook Ads, vei constata că vei obține rezultate, datorită experienței și calității serviciilor oferite clienților lor.