Echipa Artwork promovează Cetatea Alba Carolina
Echipa “Artwork” formată din liceeni de la Colegiul Naţional „Horea Cloşca şi Crişan” din Alba Iulia, având ca lider pe Ileana Dan şi membri pe Marina Bobeşi şi Lavinia Balea, împreună cu alţi nouă voluntari din cadrul aceluiaşi liceu (din clasele a IX-a, respectiv a XI-a), cu sprijinul organizaţiei-gazdă Asociaţia RYMA, anunţă finalizarea implementarii proiectului „Atelier de creaţie produse personalizate pentru promovarea Cetăţii Alba Carolina”, proiect finanţat de Fundaţia Comunitară Alba cu suma de 2.440 lei, în cadrul Programului YouthBank.
Au fost produse 279 de obiecte personalizate pentru promovarea municipiului Alba Iulia, dintre cele mai diverse: căni, tricouri, puzzle-uri, steguleţe, magneţi de frigider, mouse pad-uri, brelocuri, suport pentru pahare, brichete sau tablouri ceramice. Machetele propuse pentru personalizare au ca tematică cetatea Alba Carolina, iar produsele menţionate pot fi în continuare achiziţionate de la Info Point-ul RYMA sau în cadrul evenimentelor, din zonele comericale special amenajate în Cetatea Alba Carolina. Profitul obţinut din vânzarea acestor produse va fi reinvestit, în scopul autofinanţării acestei activităţi de promovare a Cetăţii Alba Carolina.
„Beneficiarii proiectului sunt în primul rând turiştii care vizitează Alba Iulia, dar şi locuitorii oraşului. Suvenirurile reprezintă practic o carte de vizită a locului vizitat şi ele sunt răspândite pretutindeni de către turişti, care au un rol deosebit de important în promovarea imaginii oraşului. Produsele personalizate sunt cât se poate de originale, dar ancorate în istoria şi valorile oraşului şi se doresc a fi o alternativă reală la suvenirurile tip kitsch care nu au relevanţă pentru specificul oraşului”, ne-a declarat liderul echipei „Artwork”, Ileana Dan. (S.P.)