La CJPC Alba s-au depus 38 de reclamaţii pentru calitatea produselor şi serviciilor

13 martie 2012 16:080 comments

În cursul lunii februarie, consumatorii din Alba au reclamat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Alba nemulţumirea lor cu privire la calitatea produselor şi serviciilor în 38 de reclamaţii înregistrate. În acea perioadă au fost cercetate 31 de reclamaţii, din care: 6 închise cu soluţionare pozitivă; 6 închise cu rezolvare amiabilă; 11 concluzionate ca fiind neîntemeiate; 7 redirecţionate şi 1 retrasă.
Valoarea produselor înlocuite, contravaloarea achitată sau valoarea reparaţiilor de care au beneficiat consumatorii care au reclamat calitatea produselor sau serviciilor este de 2.903 lei.
Ca acţiuni de control s-au efectuat controale pe tematici ANPC, cercetare reclamaţii, controale inopinate.
Tematicile ANPC luna trecută se refereau la: respectarea prevederilor legale în domeniul protecţiei consumatorilor privind comercializarea radiatoarelor electrice, caloriferelor, pernelor electrice, cuverturilor electrice, sosonilor electrici şi sistemelor de încălzire cu infraroşu; verificarea respectării prevederilor legale privind comercializarea produselor ecologice; respectarea prevederilor legale la comercializarea produselor cu preţ redus; respectarea prevederilor legale în domeniul protecţiei consumatorilor la presarea serviciilor de estetică şi igienă personală (frizerie, coafură, manichiură, pedichiură, cosmetică, piercing, tatuaje) şi în ceea ce priveşte distribuirea produselor lactate şi de panificaţie prevăzute prin Programul lapte-corn.
Crinela Toader

Leave a Reply


WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com