Luna trecută au fost înregistrate 42 de reclamaţii la CJPC Alba
În perioada 1 – 31 mai, consumatorii au sesizat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Alba nemulţumirea lor cu privire la calitatea produselor şi serviciilor în 42 de reclamaţii înregistrate. În perioada de referinţă au fost cercetate 34 de reclamaţii, din care: 9 închise cu soluţionare pozitivă; 8 închise cu rezolvare amiabilă; 6 concluzionate ca fiind neîntemeiate; 3 redirecţionate; 3 retrase şi 5 nesoluţionabile.
Este foarte important de reţinut că valoarea produselor înlocuite, contravaloarea achitată sau valoarea reparaţiilor de care au beneficiat consumatorii care au reclamat calitatea produselor sau serviciilor este de 150 lei. Activitatea instituţiei în perioada la care facem referire s-a realizat cu un număr mediu total de personal de 12, din care comisari cu atribuţii de control 8.
Ca acţiuni de control s-au efectuat controale pe tematici ANPC, cercetare reclamaţii, controale inopinate. (C.T.)