Luna trecută, la CJPC Alba au fost înregistrate 24 de reclamaţii
Luna trecută, consumatorii au reclamat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Alba nemulţumirea lor cu privire la calitatea produselor şi serviciilor în 24 de reclamaţii înregistrate. În perioada 1- 30 aprilie, au fost cercetate 19 reclamaţii, dintre care: 3 închise cu soluţionare pozitivă; 2 închise cu rezolvare amiabilă; 6 concluzionate ca fiind neîntemeiate; 3 redirecţionate; 3 retrase; 2 nesoluţionabile.
Este important de reţinut că valoarea produselor înlocuite, contravaloarea achitată sau valoarea reparaţiilor de care au beneficiat consumatorii care au reclamat calitatea produselor sau serviciilor este de 12 lei.
„Activitatea instituţiei în perioada la care facem referire s-a realizat cu un număr mediu total de personal de 11, din care comisari cu atribuţii de control 8. Ca acţiuni de control s-au efectuat controale pe tematici ANPC, cercetare reclamaţii, controale inopinate”, a specificat directorul CJPC Alba, jr. Dorian Vuşcan. (C.T.)